Het betalen van je bestelling kan op meerdere manieren. Betaal direct online via iDeal, Klarna, BanContact of PayPal.

Betalingsmogelijkheden

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:


iDEAL

Wanneer je gebruikmaakt van iDEAL, dan krijgen wij je betaling direct binnen. Als je bankiert bij ABN Amro, SNS Bank, ING, Rabobank, Friesland Bank, ASN Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab dan kun je heel eenvoudig betalen via iDEAL. Dit is de veiligste en gemakkelijkste betaalmethode voor online betalingen.

PayPal

Betalen via PayPal kan natuurlijk ook. Geen gedoe met digipassen of scanners; jij betaalt gewoon via je bankrekening, creditcard, of via het saldo van je PayPal-rekening.

Bancontact/MisterCash (België)

Met Bancontact/Mister Cash kunt je veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash.

Klarna – Achteraf betalen (Nederland)

Klarna voert voor www.rebl.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Klarnakun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

Betaling mislukt?

Is de betaling mislukt? Dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats dan de bestelling opnieuw of neem contact op met de klantenservice. Houdt het nummer van de geannuleerde bestelling bij de hand.